INICI > Visita'ns > El Museu en Temps de Covid-19

El Museu en temps de Covid-19

Condicions de visita al museu

• Ús obligatori de mascareta.
  • No és obligatori l’ús de guants.
  • Es dispensarà sol·lució hidroalcohòlica per les mans. No cal l’ús de peücs per a les sabates, ja que s’utilitza un líquid desinfectant amb base alcohòlica a totes les moquetes.
  • S’ha de guardar una distancia mínima de 1,5 metres.
  • Respectar les cues dels lavabos i les taquilles, i esperar ser atès. Seguiu les indicacions que recomana la senyalètica de l’espai.
  • Ús de l’ascensor en cas de necessitat especial. Tant sols una persona, amb acompanyant, si es requereix.
  • Es recomana la compra online de la entrada (servei disponible a principis de juliol) i el pagament a taquilles amb targeta.
  • Es pot comprar a la botiga, però no es poden tocar els objectes.
  • El recorregut està marcat en sentit antihorari, no està permès tornar enrera.
  • Evitar tocar cap objecte: vitrines, mobles.
  • Respectar les indicacions d’aforament i seguir les recomanacions del personal d’atenció al públic i vigilància, per tal d’evitar aglomeracions.
  • Les pantalles interactives estan inhabilitades, i l’espai de visita de la farmàcia Esteva ha estat modificat, d’una sessió cada 8 minuts, a sessió contínua, per evitar aglomeracions.

Recomanacions per a les reserves en grup

• Reserva anticipada, i quan sigui possible online.
  • Recomanem reservar en horaris on hi hagi una menor freqüentació.
    No recomanem els horaris d’11:00 a 13:00 i de 16:00 a 17:00. En dissabtes i diumenges, especialment.
  • Els grups entraran en un nombre no superior a 17 persones.
    Els grups es fragmentaran les vegades que faci falta, i esperaran que l’altre hagi acabat el recorregut.
Logotip del Museu de Llívia

ADREÇA

C/ dels Forns, núm. 10

17527 Llívia

E-mail: info@museullivia.com

HORARI

Dilluns tancat (excepte el mes d’agost).

De Dimarts a Dissabte

De 9:00 h a 14:00 h

De 15:30 h a 18:00h.

Diumenges i festius

De 9:00 h a 14:00 h

XARXES SOCIALS

© 2022 Museu de Llívia. Tots els drets reservats.