Cicle Iulia Líbica - Museu de Llivia

04 març

El Cicle Iulia Libica d’història i Arqueologia enguany s’ha de fer en unes circumstàncies canviats, tanmateix, el museu no deixa d’oferir una proposta cultural pels ciutadans, encara que sigui en línia.

Enguany el Cicle Iulia Libica es centra en l’exposició Memòries de Pedres, els gravats rupestres de la Cerdanya i Llívia, una exposició que ens mostra el procés de recerca i conservació dels gravats rupestres de Cerdanya, com el resultat d’aquesta recerca. També podeu observar, per primera vegada, a Llívia, del conjunt de 7 pissarres gravades del Castell de Llívia, que formen el corpus de gravats rupestres de Llívia, amb gravats figuratius, un d’ells, sembla el mateix castell de Llívia, un guerrer, i 5 pissarres més on van ser gravats taulers de joc.

PROGRAMA:
11 h – Visita guiada Les 5 icones de Llívia, a càrrec de Gerard Cunill
18 h – Taller d’escriptura medieval – Schola Didàctica Activa
19:30 h – Conferència L’autoria femenina de l’art rupestre, a càrrec de la Dra. en prehistòria i arqueologia Victoria Medina Feranando.
Tot el dia – Exposició Memòries de Pedres, els gravats rupestres de la Cerdanya i Llívia. Prorrogada fins el 2 de gener del 2022.

Següent Post

Cicle de Flora Cerdana