Descobrir Llívia (visites d'estiu). - Museu de Llivia

• Descobrir Llívia (visites d’estiu).
02 juny

5, 19 i 26 de juny. 10:00. Visita a les 5 Icones de Llívia.

Llívia és un enclavament cerdà, al bell mig de territori francès. Un territori de frontera, i l’antiga capital cerdana des de temps romans. Llívia té 2000 anys d’història, i un dels conjunts patrimonials més rics de la Cerdanya i el Pirineu. En aquest itinerari, farem un viatge a través del temps, i veurem els monuments i llocs que el visitant no es pot perdre quan visita Llívia. En primer lloc es visita el Museu amb l’antiga farmàcia Esteva, una de les més antigues d’Europa. Al museu mateix també, hi ha les col·leccions arqueològiques de Llívia, que lliguen amb els jaciments que es visiten a l’exterior. Allà hi veurem també el jaciment del fòrum romà de l’antiga ciutat de Iulia Libica, fundada al segle I a.c. i després, pujarem al castell per veure una fortalesa gòtica d’entre els segles XIV i XV.

Preu: 7 €. Inclou la visita posterior al museu per lliure.

Nens fins a 12 anys gratuït.

Reserveu aquí les entrades.

Visita al museu. 12 de juny. 11:00 i 12:00 hores.

Vols visitar el museu i gaudir d’una visita més aprofundida i acompanyada d’un guia coneixedor del museu? T’oferim una visita perquè coneguis amb més profunditat les col·leccions del museu, les peces trobades al fòrum romà, i al castell, i també les peces artístiques i etnològiques de la parròquia de Llívia, i de la vila. També pots descobrir la història, els objectes, el treball del farmacèutic, i els medicaments que hi ha a l’antiga farmàcia Esteva, un botiga regentada per la família Esteva, almenys, des de principis del segle XVIII i fins el 1926.

Preu: 4 €. Inclou la visita posterior al museu per lliure.

Nens fins a 12 anys gratuït.

Reserveu aquí les entrades.