Workshops de plantes medicinals - online - Museu de Llivia

• Workshops de plantes medicinals – online
30 maig

Workshop de Plantes medicinals. Online.

Introducció als Workshops de plantes medicinals que es realitzen al mes d’agost al Museu de Llívia. Enguany realitzem un curs, dins del Cicle Recupera’t, de salut i benestar, per tal de fer un acompanyament del la societat en aquests moments de pandèmia, per recuperar o millorar la nostra salut. Explorem aquí uns tallers que toquen diversos camps, introduint-se en el món de les emocions i la psicologia, passant per la fitoteràpia. Aquest curs, doncs, ha de contribuir als assistents, a millorar la seva salut, i ajudar-los a recobrar-la, si han patit la covid19 durant la pandèmia, o han sofert algun patiment emocional, per la malaltia o la pèrdua d’algun èsser estimat.

L’Òria i l’Amanda us oferiran un taller, aquest cop, online, per a tots vosaltres. Elles, bones coneixedores de les propietats de les plantes aplicades a la cosmètica, i també en la salut, us aprofundiran en el seu bast coneixement d’aquesta matèria, des d’un gran rigor docent i la seva àmplia experiència en la realització de tallers a l’entorn de les plantes que trobem al nostre entorn.

3 DE JULIOL

• Emocions, plantes i relaxació (termini d’inscripció fins al 23 de juny)

10 DE JULIOL

• Farmaciola bàsica segons fitoteràpia (termini d’inscripció fins al 30 de juny)

Els tallers tenen una durada de tres hores i mitja, de 10 a 13:30 h

A càrrec d’Òria cosmètica natural i artesanal i Dona Cura

Aforament màxim de 15 persones

Preu 49 €.

El preu del taller inclou la formació (2 tallers) i el material, que s’enviarà a casa dels inscrits. Un cop inscrits, les docents us informaran sobre les plataformes que s’utilitzaran i les condicions d’ús de les sessions.

Podeu reservar aquí